A vásárlás lépései

Vásároljon kényelmesen otthonról! A webáruház jelenleg kiváló alternatívája a hagyományos üzleteknek – a vásárlás egyszerűbb, kevésbé időigényes, senki sem zavarja közben, és hát az otthon az otthon. Elmúltak már azok az idők, amikor az emberek vonakodtak a webáruházakban vásárolni, mert féltek a csalóktól. 

Összességében csak a következő néhány lépést kell megtennie:

  • Kiválasztja a keresett terméket.
  • Beleteszi a kosarába, majd a kosárra kattint.
  • Kiválasztja a szállítás és a fizetés módját.
  • Megadja a személyes adatait és a szállítási (számlázási) címet.
  • Voilà! Kész is!

 

A megrendelés leadásának módja és lépései, a szerződés létrejötte, részletek:

 

  • A termék kiválasztása

 

  • A Felhasználó a webáruház termékek adatait tartalmazó oldalain ismerheti meg a termékek lényeges tulajdonságait.

 

  • A megrendelni kívánt termék adatlapján található „kosárba” feliratú gombra kattintással virtuális kosárba helyezheti a terméket a Felhasználó.

 

  • Amennyiben a Felhasználó több terméket kíván megrendelni, a fentiek szerint eljárva több terméket helyezhet a kosárba.

 

  • Ha a megrendelés előtt a termékkel kapcsolatban kérdés merülne fel, a Szolgáltató ügyfélszolgálata készséggel áll a Felhasználó rendelkezésére (elérhetőségek: fentebb az „Ügyfélszolgálat” cím alatt).

 

 

  • A megrendelés leadása és visszaigazolása, a szerződés létrejötte

 

  • Felhasználó a megrendelését online, a webáruházban adhatja le, az alábbiak szerint.
  • A megrendelés leadásának nem feltétele a regisztráció.

 

  • Felhasználó a termékek kiválasztása és kosárba helyezése után a fejlécen található „Kosár” feliratú gombra kattintva megtekintheti a kosár tartalmát. Az ikon mellett látható továbbá a megrendelni kívánt termékek darabszáma, valamint azok teljes vételára.

 

  • A kosár tartalmát mutató oldalon a Felhasználónak lehetősége van a kiválasztott termékek darabszámát jelölő szám átírásával a kívánt darabszámon módosítani, illetve az „X” karaktert ábrázoló ikonra kattintással a kosárból ki is veheti az adott terméket.

 

  • Ezt követően a „Folytatás” feliratú gombra kattintást követően a szállítási, valamint fizetési mód kiválasztása szükséges.

 

  • A „Folytatás” feliratú gombra kattintva a név, e-mail cím, telefonszám, számlázási adatok megadása szükséges.

 

  • Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

 

  • A hiányos vagy nyilvánvalóan hibás adatok bevitelekor a megrendelés folyamatában figyelmeztető üzenet jelenik meg.

 

  • A regisztrált Felhasználó a személyes adatait a megrendelés folyamatában a megrendelésre vonatkozóan módosíthatja. A regisztrációs adatait a webhelyre belépést követően a sematikus emberalakot ábrázoló ikonra kattintással megjelenő személyes profiljának oldalán van lehetősége módosítani.

 

  • A kosár tartalma, megrendelés adatai, paraméterei bármikor ellenőrizhetők, változtathatók, vagy akár törölhetők a megrendelés elküldéséig, a megrendelés folyamatában fentiek szerint megjelenő oldalakon visszalépéssel és az adatok módosításával, újabb bevitelével az ÁSZF jelen fejezetének eddigi pontjaiban írtak szerint. Visszalépésre a böngésző visszalépés gombjára kattintással, illetve a webáruház megrendelés lépéseit mutató oldalainak tetején látható folyamatábrán megnevezett megrendelési fázisokra kattintva van lehetőség.

 

  • Felhasználó a megrendelés fenti adatainak ellenőrzését és az esetleges adatbeviteli hibák javítását követően, a jelen ÁSZF elfogadására vonatkozó nyilatkozat bejelölésével és a „Megrendelés elküldése” feliratú gombra kattintással adhatja le érvényesen megrendelését.

 

  • Szolgáltató a megrendelés beérkezését követően azt automatikus e-mail útján haladéktalanul visszaigazolja Felhasználónak, az általa online megrendelése során megadott e-mail címére. A visszaigazolás tartalmazza a Felhasználó által fizetendő vagy online fizetés esetén fizetett teljes összeget. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól. A visszaigazolás akkor tekintendő a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik (tehát az e-mail fiókjába történő beérkezéssel). A megrendelés itt írt visszaigazolásával még nem jön létre a termék megvásárlására vonatkozó szerződés, ez a visszaigazolás Szolgáltató részéről még nem számít a megrendelés elfogadásának.

 

  • A megrendelések feldolgozása minden munkanapon közép európai idő szerint a honlapon közzétett időben történik. Amennyiben a megrendelés a fenti időintervallumon kívül érkezik a Szolgáltatóhoz, azt a beérkezést követő első feldolgozási időszak kezdetén – előre fizetés esetén a fizetendő összeg Szolgáltató bankszámlájára érkezésének időpontját követő első feldolgozási időszak kezdetén – kell a Szolgáltatóhoz érkezettnek tekinteni és attól az időponttól számított 24 órán belül kerül feldolgozásra.

 

  • A megrendelés feldolgozása megkezdését követően Szolgáltató – megrendelés elfogadása esetén – e-mail útján tájékoztatja Felhasználót a megrendelés elfogadásáról. A termék megvásárlására vonatkozó szerződés a Szolgáltató erről szóló e-mail üzenetének a Felhasználóhoz történő megérkezésével jön létre.

 

  • A Szolgáltató felhívja a Felhasználó figyelmét a megrendelés beérkezésére vonatkozó visszaigazolás és a megrendelés elfogadására vonatkozó visszaigazolás tartalmának ellenőrzésére. Ha bármelyik visszaigazolás tartalma a megrendelés tartalmától eltér, és az eltérést a megrendelő Felhasználó a visszaigazolás kézhezvételét követő 24 órán belül nem kifogásolja, illetve, ha a visszaigazolás kézhezvételét követően fizetést teljesít, akkor a szerződésre a visszaigazolás tartalma az irányadó. Az eltérő tartalmú visszaigazolás Szolgáltató felé történő jelzését követően a Szolgáltató a jelzést megvizsgálja, indokolt esetben korrigálja a megrendelést.

 

  • A regisztráció Felhasználó megrendelését követő kérelmére történő törlése nem érinti az általa korábban érvényesen leadott megrendelések teljesítését.

 

  • Ha Felhasználó a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatainak törlését kéri, vagy azok ilyen célú felhasználása ellen tiltakozik, abban az esetben Szolgáltató nyilatkoztatja a megrendeléstől való elállási szándékáról.

 

  1. A megrendelés utólagos korrigálása

 

  • Amennyiben a Felhasználó változtatni szeretne a már leadott megrendelésén, vagy helytelen adatokat adott meg, azt mielőbb jeleznie kell az ügyfélszolgálati elérhetőségeken. Fontos, hogy ezt haladéktalanul tegye meg, hogy a teljesítés megkezdése előtt a Szolgáltató korrigálhassa a megrendelést.

 

  • A megrendelés korrigálása esetén a Szolgáltató a megrendelésről új visszaigazolást küld a módosított tartalommal, melynek értelmében a módosításnak megfelelően jön létre, illetve – a már korábban elfogadott hibás megrendelés esetén – módosul a vásárlásra vonatkozó szerződés.

 

  1. Fizetési feltételek

 

  • Lehetséges fizetési módok:

 

  • Banki átutalással történő előre fizetés:

 A megrendelés elküldésének folyamatában a Felhasználó kiválaszthatja ezt a fizetési módot. Az átutalás teljesítéséhez szükséges adatokat a megrendelés beérkezését visszaigazoló e-mail tartalmazza.

 Ez a fizetési mód a választott kézbesítési módtól függetlenül vehető igénybe. Az átutalás teljes összegének megérkezéséig nem áll módunkban a megrendelt terméket átadni kiszállításra.

 Online bankkártyás előre fizetés:

bankkártyához tartozó online fizetési szolgáltató neve

SimplePay Zrt.


1138 Budapest
Váci út 135-139. B. ép. 5. em.
Adószám: 32835155-2-44, HU32835155

Tudomásul veszem, hogy a Futashoz.hu Bt  1118 Budapest, Torbágy utca 13.adatkezelő által a www.futashoz.hu  felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi

 - vezetékneve
- keresztneve

- számlázási cím
- telefonszáma
- e-mail címe
- szállítási cím
- megrendelt termék(ek) megjelölése
- megrendelt termék(ek) vételára
- átvétel/kézbesítés módja
- fizetési mód
- megrendeléskor Felhasználó által esetlegesen megadott egyéb, a megrendelés teljesítéséhez szükséges információk
- megrendelés időpontja
- fizetés időpontja.


Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok

 A megrendelés elküldésének folyamatában a Felhasználó által kiválasztott, online fizetési szolgáltató szolgáltatásával történő előre fizetés.

Az online bankkártyás fizetési szolgáltatást a(z) SimplePay Zrt. fizetési mód biztosítja. A szolgáltatás használata során Felhasználó bankkártyával fizethet.

 A bankkártyával történő fizetés során a fizetéshez használt bankkártya adatait Felhasználó közvetlenül és kizárólag a fenti szolgáltató részére adja meg, mivel a fizetés folyamatában átirányításra kerül annak weboldalára. Az online bankkártyás fizetést biztosító szolgáltató nem osztja meg a bankkártya adatokat a Szolgáltatóval. Tehát, az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el

 Az online fizetés további feltételeiről a fizetési szolgáltató szerződési feltételei rendelkeznek, melyeket a Felhasználó megismerhet a kifizetést megelőzően a fizetési szolgáltató felületén, ahová a megrendelés folyamatában átirányításra kerül.

 Ez a fizetési mód a választott kézbesítési módtól függetlenül vehető igénybe.

 Online fizetési szolgáltatással történő előre fizetés:

 A megrendelés elküldésének folyamatában Felhasználó által kiválasztott, online fizetési szolgáltató szolgáltatásával történő előre fizetés.

Az online fizetési szolgáltatást a(z) SimplePay Zrt fizetési mód biztosítja. A szolgáltatás használata során Felhasználó bankkártyával vagy a fizetési szolgáltatónál vezetett számláról fizethet.

 Az online fizetés során a fizetéshez használt adatait, illetve a bankkártya adatait Felhasználó közvetlenül és kizárólag a fenti szolgáltató részére adja meg, mivel a fizetés folyamatában átirányításra kerül annak weboldalára. Az online fizetési szolgáltató nem osztja meg az adatokat a Szolgáltatóval.

Az online fizetés további feltételeiről a fizetési szolgáltató szerződési feltételei rendelkeznek, melyeket megismerhet Felhasználó a kifizetést megelőzően a fizetési szolgáltató felületén, ahová a megrendelés folyamatában átirányításra kerül.

Ez a fizetési mód a választott kézbesítési módtól függetlenül vehető igénybe.

  Utánvétel kiszállítás esetén:

 A megrendelés elküldésének folyamatában a Felhasználó által kiszállítással történő kézbesítési mód esetén kiválasztott, utánvétellel történő fizetés. Felhasználó a kézbesítéskor a futárszolgálat munkatársánál készpénzzel vagy bankkártyával fizethet.

A futárszolgálatnál történő fizetés további feltételeiről a(z) GLS, MPL, Packeta szerződési feltételei rendelkeznek, melyeket megismerhet Felhasználó a cég online felületén.

 Utánvétel átvételi pont esetén:

 A megrendelés elküldésének folyamatában Felhasználó által kiválasztott a(z) GLS, MPL, Packeta átvételi pontra történő kézbesítéssel, utánvétellel történő fizetés.

 Felhasználó a kézbesítéskor az átvételi pontnál készpénzzel vagy a kiválasztott üzlettől függően bankkártyával fizethet.

Az átvételi pontnál történő fizetés további feltételeiről az átvételi pontot biztosító vállalkozás szerződési feltételei rendelkeznek, melyeket megismerhet Felhasználó a fent megjelölt vállalkozás online felületén.

 Utánvétel csomagautomata esetén:

 A megrendelés elküldésének folyamatában Felhasználó által kiválasztott csomagautomatába kézbesítéssel, utánvétellel történő fizetés.

 Felhasználó a kézbesítéskor a csomagautomatánál bankkártyával fizethet.

A csomagautomatánál történő fizetés további feltételeiről a(z) GLS, MPL, Packeta szerződési feltételei rendelkeznek, melyeket megismerhet Felhasználó a vállalkozás online felületén.

  Amennyiben Szolgáltató a már kifizetett megrendelést a saját érdekkörében felmerült oknál fogva mégsem tudja teljesíteni, az akadály felmerülésétől számított 14 napon belül a Felhasználó részére az általa a megrendeléssel kapcsolatban fizetett teljes összeget visszatéríti.

 Teljesítési határidő és szállítási feltételek

 Teljesítési és szállítási határidő

 A megrendelt terméket a Szolgáltató a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolásban szereplő határidőn belül szállíttatja ki a Felhasználó által a megrendelés során megadott szállítási címre.

 A megrendelt termék a megrendelés beérkezésének napját követő 1-3 munkanapon belül kerül átadásra a fuvarozónak, aki ezt követően a lentebb jelzett határidőn belül kézbesíti azt.

 Amennyiben a Szolgáltató nem tudja teljesíteni a fentiek szerinti határidőn belül a megrendelést, akkor a teljesítési akadály beállásáról annak felmerülését követően haladéktalanul értesíti a Felhasználót.

 

  • Fuvarozó:

GLS

 Cégjegyzékszám: 13 09 111755

Adószám: 12369410-2-44

Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.

Telephely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.

Üzleti tevékenység helye: Magyarország - EU

Telefon: (+36 29) 88 66 70

E-mail cím: info@gls-hungary.com  

 

Fuvarozó a feladástól számított 3-5 munkanapon belül kézbesíti a megrendelt terméket Felhasználó részére.  A szállítással kapcsolatos további információkat a Fuvarozó honlapján elérhető „Általános üzleti feltételek” dokumentum tartalmazza.

 

 MAGYAR POSTA ZRT.

 Cégjegyzékszám: Cg. 01-10-042463

Adószám: 10901232-4-44

Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Telephely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Üzleti tevékenység helye: Magyarország

Telefon: +36-1-767-8200

E-mail cím: ugyfelszolgalat@posta.hu (a továbbiakban: Fuvarozó 2)

 

  • Átvételi pontra kézbesítő:

 

GLS

 Cégjegyzékszám: 13 09 111755

Adószám: 12369410-2-44

Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.

Telephely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.

Üzleti tevékenység helye: Magyarország - EU

Telefon: (+36 29) 88 66 70

E-mail cím: info@gls-hungary.com  (a továbbiakban: Fuvarozó).

 

 MAGYAR POSTA ZRT.

 Cégjegyzékszám: Cg. 01-10-042463

Adószám: 10901232-4-44

Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Telephely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Üzleti tevékenység helye: Magyarország

Telefon: +36-1-767-8200

E-mail cím: ugyfelszolgalat@posta.hu (a továbbiakban: Fuvarozó 2)

 Fuvarozó a feladástól számított 3-5 munkanapon belül kézbesíti a megrendelt terméket a Felhasználó által kiválasztott átvételi pontra. A szállítással kapcsolatos további információkat a Fuvarozó honlapján elérhető „Általános szerződési feltételek” dokumentum tartalmazza.

 

  • Csomagautomatába kézbesítő:

GLS

 Cégjegyzékszám: 13 09 111755

Adószám: 12369410-2-44

Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.

Telephely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.

Üzleti tevékenység helye: Magyarország - EU

Telefon: (+36 29) 88 66 70

E-mail cím: info@gls-hungary.com

 

MAGYAR POSTA ZRT.

 Cégjegyzékszám: Cg. 01-10-042463

Adószám: 10901232-4-44

Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Telephely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Üzleti tevékenység helye: Magyarország

Telefon: +36-1-767-8200

E-mail cím: ugyfelszolgalat@posta.hu (a továbbiakban: Fuvarozó 2)

  gazdasági társaság (a továbbiakban: Fuvarozó).

Fuvarozó a feladástól számított 3-5 munkanapon belül kézbesíti a megrendelt terméket a kiválasztott csomagterminálba.  A szállítással kapcsolatos további információkat a Fuvarozó honlapján elérhető „Általános szerződési feltételek” dokumentum tartalmazza.

 A szállítás díja

A kiszállítás díjának a Felhasználó által fizetendő bruttó összegét a megrendelés elküldésének folyamata során ismerheti meg Felhasználó. A szállítás díja az alábbi kalkuláció alapján történik:

 [szállítási költségek kiszámításának bemutatása]

  termék átvétele

 Amennyiben a Felhasználó az általa megrendelt terméket indok nélkül nem veszi át a kézbesítés időpontjában – ideértve azt is, mikor Felhasználó a Fuvarozó kézbesítésre irányuló többszöri kísérlete ellenére sem elérhető, úgy meghiúsul a kézbesítés, illetve átvételi pont vagy csomagautomata kézbesítési mód kiválasztása esetén, a megrendelt terméket a kiválasztott átvételi pontnál vagy csomagautomatánál nem veszi át az átvételre biztosított időn belül – a Szolgáltató jogosult a megrendelt árut harmadik személy számára értékesíteni. Ez esetben, amennyiben a Szolgáltatóhoz visszaérkezik a termék és Felhasználó előre fizette a megrendelt termék vételárát, a vételárat a Szolgáltató – a tranzakció költségének levonását követően – visszafizeti. Amennyiben a szállítás díja nem számított bele a vételárba, az ilyen esetben – mely eset nem minősül az elállási jog gyakorlásának – nem kerül visszafizetésre.

 A megrendelt termék(ek) mennyiségét, épségét és szükséges dokumentumok (számla) meglétét még a kézbesítés helyén és idején, az átvételkor ellenőrzi a Felhasználó, az esetleges kárt, hiányt, egyéb eltérést még akkor jelzi a Fuvarozó felé. Amennyiben a Felhasználó kézbesítéskor bármilyen sérülést, eltérést tapasztal a kézbesített terméken, a Fuvarozó a Felhasználó kérésére köteles tételesen átadni az árut és erről, valamint a terméken tapasztalt eltérésekről, sérülésekről a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. A szállítás közben a termékben keletkezett károkért elsősorban a Fuvarozót terheli a felelősség, ugyanakkor a Felhasználó felé a termék Felhasználó részére történő átadásának időpontjáig a Szolgáltató viseli az ezzel kapcsolatos kockázatot. Az átvételkor elvégzendő ellenőrzés Felhasználó általi elmulasztása ugyanakkor nem befolyásolja a Felhasználó szavatossági jogait és az indokolás nélküli elállási jogát sem, azokat ez esetben is ugyanúgy gyakorolhatja