Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

Szállítás

A raktáron lévő termékek általános szállítási határideje 1-5 munkanap. A kiszállítás előtti napon e-mailben értesítünk a csomag feladásáról.

A megvásárolt termékeket a GLS csomagszállító szolgáltatásával vagy a GLS Pontokon keresztül juttatjuk el otthonodba, vagy akár munkahelyedre. Futárral, előre utalással és helyszíni fizetéssel kézbesítünk. Hogy a szállítás mely módjával kívánsz élni, kérünk jelezd azt megrendelésed megjegyzés rovatában.

A szállítási költség GLS szolgáltatásával a termékek súlyától függően alakul, de 20kg-ig, 1,000 Huf csomag áron szállítunk. 20 000 Ft feletti megrendelés esetén pedig ingyenes. 20kg felett töbletköltség terhel, melynek mértéke Az GLS a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az általad megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy csakis olyan szállítási címet jelölj meg a megrendelésnél, ahol napközben is elérhető vagy. Kérünk, hogy az adataidnál a telefonszámod is add meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, az MPL felvehesse Veled a kapcsolatot.

A kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével Te is érdeklődhetsz a csomag állapotáról az GLS interaktív oldalán https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes A feladó és a címzett bármikor, online nyomon követheti csomagját. A csomagszám (referenciaszám) megadását követően részletes információ jelenik meg a csomagtörténetről. Ez magában foglalja a legutóbb végzett tevékenységet. A csomagkövetési funkció ingyenes, bárki, aki feladta, vagy várja a csomagot, egyszerre használhatja a csomagkeresés funkciót. Hogyan működik ez? Minden csomagcímke egyedi csomagszámot és vonalkódot tartalmaz. A vonalkódot minden áthaladási ponton szkennelik, és a csomag aktuális helyét és a legutóbb végrehajtott műveletet továbbítják a GLS rendszerébe. Ezzel nyomon követhető a teljes logisztikai koordinációs folyamat. A GLS a rendelkezésre álló információkat közzé teszi a csomagkövető rendszerében, ami azt jelenti, hogy a csomagokat bármikor, bárki ellenőrizheti. A kézbesítés napján reggel a futár szkenneli a csomagcímkén lévő vonalkódot. Abban az esetben, ha a címzett nem tudja átvenni a csomagot, a szkennerbe bekerül a csomagszám mellé a megfelelő státuszkód. Minden adat a GLS rendszerébe kerül. Ezekről az információkról és a csomagazonosítóról, természetesen a csomagfeladás értesítőjében tájékoztatunk

A megrendelt termékek árát és az esetleges szállítási költséget vagy előreutalással, vagy bankkártyás fizetéssel, vagy utólag, a csomag átvételekor kell a kifizetned. A fizetés készpénzben történik, utánvéttel. Utalvánnyal történő fizetésre nincs lehetőség.
Sportegyesületek és nagyobb értékű megrendelések esetében előzetes egyeztetés alapján átutalással történő fizetés is kérhető. Az erre vonatkozó igényed külön jelezd ügyfélszolgálatunknak az org@futashoz.hu  címen, vagy a +36-20/246-5337-es telefonszámon.

Fizetés

Az árú átvételtől függően az alábbi módon teljesítheti kifizetését.

1.    Kiszállítás utánvéttel:             - készpénzzel,      - bankkártyával

2.    Kiszállítás előrefizetéssel:      - bankkártyával,     - átutalással  ( Erste Bank 11600006-00000000-83721342)

3.    Személyes átvétel:                 - készpénzzel,      - bankkártyával